مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور+ هزینه مشاوره

مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور

در سال‌های اخیر ایرانیان زیادی به کشورهای دیگر مهاجرت کردند اما مهاجرت با چالش‌های مختلفی نیز همراه است. دوری از خانواده و دوستان، افسردگی، عدم تطابق فرهنگی، هم زبان نبودن، تغییر اقلیم و آب و هوا و… از چالش‌های رایج مهاجران است، از این رو مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور با درمانگری هم زبان اهمیت پیدا می‌کند.

برای مثال، یکی از مهمترین مسائل قبل از ازدواج، شناخت و آگاهی در مورد یکدیگر و دریافت مشاوره قبل از ازدواج است، اما آیا کسانی که مهاجرت کرده‌، می‌توانند تفاوت فرهنگی را نادیده گرفته و از یک مشاور غیر ایرانی که به آداب و رسوم ایران آشنا نیست، کمک بگیرند؟ علاوه بر این هزینه مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور با درمانگری از ایران، کمتر از صرف هزینه با یک درمانگر خارجی است.

به منظور رزرو وقت مشاور آنلاین برای خارج از کشور در زمینه‌های مختلف قبل از ازدواج، خانواده، زناشویی و مشاوره فردی به  شماره واتساپ 09350628212 پیام دهید

جای تعجب نیست که زبان در صدر فهرست مشکلات مهاجران به هر کشوری قرار دارد. از شغل گرفته تا تحصیل، پیدا کردن مسیر یا حتی خرید غذا به برقراری ارتباط نیاز دارد. از طرفی برقراری ارتباط در هنگام دریافت مشاوره روانشناسی اهمیت بیشتری دارد چرا که افراد در این زمان نیاز به درک بیشتر و راحتی در صحبت کردن دارند.

درمانگر به شما کمک می کند تا جنبه‌هایی از زندگی خود را که دوست دارید تغییر دهید شناسایی کرده، اهداف خود را بشناسید و چالش های زندگی خود را بهتر مدیریت کنید. بسیاری از نگرانی‌ها به آسانی با درمان کوتاه ‌مدت برطرف شده و سایر معضلات مزمن یا پیچیده‌تر نیاز به درمان طولانی ‌مدت دارد.

یکی از خدمات مهم سایت پرتو زندگی مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور است که با هزینه‌ کمتر و متناسب با نیازهای ایرانیان خارج از کشور انجام می‌شود. ارائه بهترین مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور یکی از اهداف تیم ما است تا هر کس در هر کجای دنیا بتواند به راحتی با درمانگری هم زبان صحبت کند.

از خدمات پرتو زندگی مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور است.
از خدمات پرتو زندگی مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور است.

هزینه مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

علاوه بر مسائل هم زبانی و تطابق فرهنگی باید به هزینه مشاوره برای ایرانیان خارج کشور نیز اشاره کنیم. معمولا هزینه انجام مشاوره در خارج کشور بیشتر از ایران است و شما باید به ازای هر ساعت مشاوره حضوری مبلغ بالایی را پرداخت کنید.

تعرفه سایت پرتو زندگی برای مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور به صورت فردی با توجه به تنوع مشاوران باتجربه از  850,000  تومان تا 1,200,000 تومان متغیر است.

هزینه مشاوره حضوری در خارج از کشور به طور متوسط بین 60 تا 120 دلار برای هر ساعت است که با توجه به کشوری که در آن اقامت دارید و نوع درمان این هزینه می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین دریافت مشاوره با درمانگران داخل ایران نسبت به مشاوره حضوری در خارج از کشور به صرفه‌تر و البته تاثیر گذارتر است.

جلسات مشاوره معمولا یک بار در هفته به مدت 50 تا 60 دقیقه طول می‌کشد. تعداد جلسات مشاوره و مدت درمان تا حد زیادی به نیازها، اهداف درمانی و پیشرفت شما بستگی دارد.

مشاوره ایرانیان خارج از کشور

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور با درمانگری هم زبان تاثیرگذاری بیشتری دارد
مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور با درمانگری هم زبان تاثیرگذاری بیشتری دارد

در دنیای امروز فشار‌های روانی ناشی از اتفاقات مختلف بسیار زیاد و متنوع است. برای اینکه از این مشکلات و چالش‌های موجود به خوبی عبور کرد باید از افراد متخصص کمک گرفت. یکی از بهترین اقدامات برای بررسی و رفع معضلات روزمره، مشاوره فردی است.

درمانگر می‌تواند به فرد کمک کند تا با بسیاری از موضوعات شخصی در زندگی مانند خشم، افسردگی، اضطراب، وسواس، چالش‌های ازدواج و روابط، مشکلات والدین، مشکلات مدرسه، تغییرات شغلی و… مقابله کند.

مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور فرآیندی برای خودشناسی و رشد است که می تواند به افزایش اعتماد به نفس، بهبود روابط، حل مشکلات و تصمیم گیری صحیح در بخش‌های مختلف زندگی کمک کند. جلسات مشاوره کمک می‌کند تا اخلاق و روحیات افراد در جهت مثبت تغییر کرده و باعث بهبود سبک زندگی شود.

اگر مشاوره تلفنی برای شما سخت است، نگران نباشید! برای راحتی همه افراد و امکان دسترسی سریع‌تر، می‌توانید از مشاوره روانشناسی آنلاین با چت پرتو زندگی بهره مند شوید. به کمک این نوع مشاوره می‌توانید پاسخ سوالات خود را در لحظه دریافت کرده و از راهنمایی‌های کامل نیز بهره ببرید.

مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور به کنار زدن موانع جغرافیایی کمک می‌کند چرا که فاصله دیگر مساله نیست و کسی آماده است تا با یک کلیک به شما کمک کند. علاوه بر این ممکن است شما ساعات کاری نامنظم داشته باشید که با مشاوره روانشناسی تلفنی و آنلاین می‌توانید در یک زمان مناسب با درمانگر صحبت کنید.

تیم پرتو زندگی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا جلسات مشاوره را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد و به کمک درمانگران با تجربه به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کند. برای آشنایی با درمانگران پرتو زندگی می‌توانید به صفحه درباره ما مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه رزرو وقت مشاوره فردی و خانواده و برگزاری جلسات مشاوره می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور چگونه است؟

درمانگران پرتو زندگی در حوزه‌های مختلف مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده، زوج درمانی و مشاوره فردی تجربه و تخصص دارند. مشاوره روانشناسی به صورت تصویری در پلتفرم‌های آنلاین مانند اسکایپ ، گوگل میت، ایمو و… برگزار می‌شود. برای رزرو وقت مشاوره برای خارج از کشور کافی است به شماره واتساپ 09350628212 پیام دهید.

هزینه مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور چقدر است؟

مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور به ازای هر یک ساعت از 850,000 تومان تا 1,200,000 تومان است که تعرفه بسیار کمتری نسبت به مشاوره حضوری در خارج از کشور دارد. علاوه بر این هزینه‌های جانبی مانند رفت و آمد به مطب روانشناس را نداشته و تنها با یک گوشی یا لپ تاپ در فضای امن خانه مشاوره انجام می‌شود.

از مقاله ” مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور+ هزینه مشاوره” راضی بودید؟

 

5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط